Reklamácia

Pokiaľ si praješ reklamovať dodaný tovar, vyplň, prosím, „Reklamačný list“ a priložte ho k reklamovanému tovaru.

Pred odoslaním sa, prosím, uisti, že nejde o chybu špecifikovanú nižšie:

Za chybu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá:


- vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania, či nedostatočného alebo nevhodného ošetrovania, 
- vznikla v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, 
- vznikla v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.

V prípade reklamácie ponožiek alebo spodnej bielizne pošli, prosím, na e-mailovú adresu ahoj@dedoles.sk fotky reklamovaného tovaru - náš tím zákazníckej podpory reklamáciu posúdi a bude ťa informovať o ďalšom postupe.

 

Pri reklamácii tovaru balíček pošli doporučene

(bez dobierky) na adresu:

Dedoles, s.r.o.
Viničnianska cesta 19
Pezinok 902 01
Slovenská republika

 

O spracovaní balíčka ťa budeme informovať prostredníctvom e-mailu.


V prípade, že balíček posielaš späť prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stačí prísť do ktorejkoľvek pobočky Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdeš tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky) a personálu uviesť kód 92173691. Personál vytlačí štítok pre vrátenie, nalepí ho na balík a zašle späť k nám. Personál Zásielkovne Vám na požiadanie vystaví potvrdenie o prevzatí balíka. Tento spôsob vrátenia tovaru hradíme my.

Bližšie informácie nájdeš tu: https://www.dedoles.sk/reklamacny-asistent-zasielkovna