Výmena/vrátenie/reklamácia tovaru zakúpeného v predajni

VRÁTENIE TOVARU zakúpeného v predajni

V prípade, že si prajete vrátiť tovar zakúpený v predajni, ktorá je zatvorená, máte možnosť tak urobiť v najbližšej otvorenej predajni (ich zoznam nájdete tu https://www.dedoles.sk/nase-predajne).

K zasielanému tovaru je potrebné vždy pribaliť fotokópiu pokladničného dokladu, meno, priezvisko a číslo bankového účtu vo forme IBAN, na ktorý si prajete vrátiť peňažné prostriedky.*

Tovar zašlite prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu:

Dedoles, s. r. o.

Diaľničná cesta 5, Hala C

903 01 Senec

Slovenská republika

alebo ho odošlite prostredníctvom Packety – stačí zájsť do ktorejkoľvek pobočky Packety (zoznam nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky) a personálu uviesť kód 92173691 a meno, na ktoré bola objednávka vytvorená. Následne personál vytlačí štítok na vrátenie, nalepí ho na balíček a zašle späť k nám. Prosím, vyžiadajte si doklad o odoslaní zásielky, pretože na tomto doklade je aj trasovacie číslo, podľa ktorého môžeme balík dohľadať. Tento spôsob vrátenia tovaru hradíme my.

Zaslaný tovar nesmie byť praný, nosený a vykazovať žiadne známky používania. Tovar musí mať pôvodný obal a štítok.

*Spracúvanie osobných údajov (GDPR)

Dedoles, s. r. o., v reštrukturalizácii, spracováva vaše osobné údaje vyššie uvedené (t. j. meno, priezvisko a číslo bankového účtu vo forme IBAN, na ktorý si prajete vrátiť peňažné prostriedky) za účelom sprocesovania požiadavky na vrátenie tovaru zakúpeného v predajni. Viac informácií nájdete na stránke https://www.dedoles.sk/spracovanie-osobnych-udajov

 

VÝMENA TOVARU zakúpeného v predajni

V prípade, že si prajete vymeniť veľkosť tovaru zakúpeného v predajni, ktorá je zatvorená, máte možnosť tak urobiť v najbližšej otvorenej predajni (ich zoznam nájdete tu https://www.dedoles.sk/nase-predajne).  

Ďalšou možnosťou je zaslať tovar späť a vytvoriť si objednávku na nový tovar prostredníctvom e-shopu.  

K zasielanému tovaru je potrebné vždy pribaliť fotokópiu pokladničného dokladu, meno, priezvisko a číslo bankového účtu vo forme IBAN, na ktorý si prajete vrátiť peňažné prostriedky.* 

Tovar zašlite prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu: 

Dedoles, s. r. o.

Diaľničná cesta 5, Hala C 

903 01 Senec 

Slovenská republika 

alebo ho odošlite prostredníctvom Packety – stačí zájsť do ktorejkoľvek pobočky Packety (zoznam nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky) a personálu uviesť kód 92173691 a meno, na ktoré bola objednávka vytvorená. Následne personál vytlačí štítok na vrátenie, nalepí ho na balíček a zašle späť k nám. Prosím, vyžiadajte si doklad o odoslaní zásielky, pretože na tomto doklade je aj trasovacie číslo, podľa ktorého môžeme balík dohľadať. Tento spôsob vrátenia tovaru hradíme my. 

Zaslaný tovar nesmie byť praný, nosený a vykazovať žiadne známky používania. Tovar musí mať pôvodný obal a štítok. 

*Spracúvanie osobných údajov (GDPR) 

Dedoles, s. r. o., v reštrukturalizácii, spracováva vaše osobné údaje vyššie uvedené (t. j. meno, priezvisko a číslo bankového účtu vo forme IBAN, na ktorý si prajete vrátiť peňažné prostriedky) za účelom sprocesovania požiadavky na vrátenie tovaru zakúpeného v predajni. Viac informácií nájdete na stránke https://www.dedoles.sk/spracovanie-osobnych-udajov

 

REKLAMÁCIA TOVARU zakúpeného v predajni 

V prípade, že si prajete reklamovať  tovar zakúpený v predajni, ktorá je zatvorená, máte možnosť tak urobiť v najbližšej otvorenej predajni (ich zoznam nájdete tu https://www.dedoles.sk/nase-predajne).  
Ďalšou možnosťou je kontaktovať našu zákaznícku podporu (kontakt nájdete tu: https://www.dedoles.sk/kontaktujte-nas ), ktorá Vám ochotne poradí ako postupovať.