REKLAMÁCIA/VRÁTENIE TOVARU

Ak si objednáte tovar a nesadne Vám, môžete ho bez udania dôvodu do 100 dní vymeniť, prípadne vrátiť. Stačí vyplniť reklamačný list, ktorý nájdete na druhej strane faktúry a zaslať nám tovar späť. Viac o reklamácií sa dozviete TU.

Tovar spolu s reklamačným listom môžete vrátiť späť cez ktorúkolvek pobočku Zásielkovne pomocou štítka, ktorý nájdete v prílohe e-mailu o odoslaní tovaru. Štítok stačí nalepiť na zásielku a odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdete na www.zasielkovna.sk/pobocky). Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si štítok, stačí povedať na pobočke trasovacie číslo, ktoré je na štítku uvedené a obsluha ho vytlačí.

V prípade ak by ste chceli tovar vrátiť štandardne poštou, je potrebné balíček zaslať DOPORUČENE POŠTOU na adresu uvedenú nižšie:

Dedoles, s.r.o.
Drevárska 23
Pezinok 90201
Slovenská republika

* uvedená adresa nie je miestom spracovania reklamácií, preto spracovanie Vašej požiadavky môže trvať dlhšie. Po spracovaní Vás budeme obratom informovať emailovou správou.

Výmenu umožňujeme iba kus za kus, prípadne za inú veľkosť, no výmena za iný motív či produkt nie je možná.

Bohužiaľ nie, peniaze vraciame výlučne iba na účet príkazom.

V prípade, ak vraciate tovar cez Zásielkovňu, poštovné hradíme my, no ak ste sa rozhodli pre zaslanie klasicky poštou, túto formu vrátenia už hradíte vy. Preto žiadame o zaslanie doporučene, nie na dobierku.

Nič sa nestalo, stačí ak nám prepošlete podací hárok a informáciu, aké riešenie reklamácie ste si želali a reklamáciu spracujeme. Prosíme preto, aby ste si pre podobné prípady uschovali podací hárok, v opačnom prípade Vám nebudeme vedieť reklamáciu spracovať.

Podmienkou prijatia reklamácie je nepraný a nenosený tovar a v prípade strateného balíka dôkaz o zaslaní balíka na našu adresu- podací hárok z Pošty. Ak ste obdržali poškodený tovar, prosíme Vás o informovanie obratom - prosím zašlite nám fotky o poškodení obratom na našu emailovú adresu ahoj@dedoles.sk