DOPRAVA ZDARMA NAD 60€

Reklamácia

Na Vašej spokojnosti nám záleží, a preto sa každý deň snažíme robiť našu prácu najlepšie, ako vieme. Stále sme však len ľudia, a tak sa aj napriek nášmu úsiliu občas stane, že sa niečo jednoducho pokazí. Ak potrebujete vymeniť alebo vrátiť tovar, postup je jednoduchý:

  1. Vyplňte reklamačný list, ktorý nájdete na druhej strane faktúry, ktorá bola priložená k objednávke.

  2. Tovar spolu s reklamačným listom môžete vrátiť späť cez ktorúkolvek pobočku Zásielkovne pomocou štítka, ktorý nájdete v prílohe e-mailu o odoslaní tovaru. Túto formu vrátenia hradíme my. :)  Štítok stačí nalepiť na zásielku a odovzdať na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdete na www.zasielkovna.sk/pobocky). Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si štítok, stačí povedať na pobočke trasovacie číslo, ktoré je na štítku uvedené a obsluha ho vytlačí.

    V prípade ak by ste chceli tovar vrátiť štandardne poštou, je potrebné balíček zaslať DOPORUČENE poštou na adresu uvedenú nižšie. Poštovné avšak pri tejto možnosti hradíte vy.

Dedoles, s.r.o.
Drevárska 23
Pezinok 90201
Slovenská republika

* uvedená adresa nie je miestom spracovania reklamácií, preto spracovanie Vašej požiadavky môže trvať dlhšie. Po spracovaní Vás budeme obratom informovať emailovou správou. 


VÝMENA:
- Ak máme náhradný tovar na sklade, odosielame ho ihneď  - poštovné druhýkrát samozrejme neplatíte. :)

- Pokiaľ tovar na výmenu skladom nie je, je potrebné sa riadiť podľa predpokladaného termínu dodania uvedeného na našej webstránke pri danom produkte a danej veľkosti v čase spracovania reklamácie.

- Vymieňame iba kus za kus. Výmena za iný motív či produkt nie je možná. 

 

VRÁTENIE:

- V prípade vrátenia, peniaze štandardne vraciame do 2 týždňov od spracovania reklamácie.

- Peniaze vraciame na bankový účet, nevraciame prostredníctvom poštovej poukážky.

V prípade využitia akcie 1+1 zdarma alebo 2+1 zdarma je pri vrátení potrebné vrátiť všetky kusy, na ktoré sa vzťahuje kombinovaná zľava.

PODMIENKY REKLAMÁCIE

Tovar, prosím, neposielajte späť na dobierku, ak ste sa ho rozhodli zaslať poštou. Balíky na dobierku nepreberáme.

Na reklamáciu prijímame iba nepraný a nenosený tovar s pôvodnými štítkami. 


Reklamačný list si môžete stiahnuť a vytlačiť aj kliknutím na obrázok: 

Vaša e-mailová adresa a osobné údaje sú u nás v bezpečí. Prečítajte si naše podmienky spracovania osobných údajov