Reklamácia

Na tvojej spokojnosti nám záleží, a preto sa každý deň snažíme robiť našu prácu najlepšie, ako vieme. Stále sme však len ľudia, a tak sa aj napriek nášmu úsiliu občas stane, že sa niečo jednoducho pokazí. Ak potrebuješ vymeniť alebo vrátiť tovar, postup je jednoduchý:

  1. Vyplň reklamačný list, ktorý bol priložený k tvojej objednávke.

  2. Pošli nám tovar najlepšie doporučene aj s reklamačným listom na našu adresu.

Dedoles, s.r.o.
Drevárska 23
Pezinok 90201
Slovenská republika

 Akonáhle nám príde tvoje tovaru, budeme ťa informovať emailom. Následne tí objednáme nový tovar, respektíve tí vrátime peniaze. Ak máme náhradný tovar na sklade, odosielame ho ihneď - poštovné druhýkrát samozrejme neplatíš. Peniaze sa snažíme na účet vracať čo najskôr, maximálne však do 14 dní. 

Podmienky reklamácie

Tovar, prosím, neposielaj späť na dobierku, odporúčam ti ho ho zaslať doporučene. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

V prípade vrátenia tovaru ti bude celková suma objednávky (s výnimkou poštovného) vrátená na účet. Peniaze vraciame na bankový účet, nevraciame prostredníctvom poštovej poukážky.


Reklamačný list si môžeš stiahnuť a vytlačiť aj kliknutím na obrázok: