Reklamácia

Na Vašej spokojnosti nám záleží, a preto sa každý deň snažíme robiť našu prácu najlepšie, ako vieme. Stále sme však len ľudia, a tak sa aj napriek nášmu úsiliu občas stane, že sa niečo jednoducho pokazí. Ak potrebujete vymeniť alebo vrátiť tovar, postup je jednoduchý:

  1. Vyplňte reklamačný list, ktorý bol priložený k Vašej objednávke.

  2. Pošlite nám tovar doporučene aj s reklamačným listom na našu adresu.

Dedoles, s.r.o.
Drevárska 23
Pezinok 90201
Slovenská republika

 Akonáhle k nám príde Váš balíček, budeme Vás informovať emailom. Následne Vám objednáme nový tovar, respektíve Vám vrátime peniaze. Ak máme náhradný tovar na sklade, odosielame ho ihneď - poštovné druhýkrát samozrejme neplatíte. Peniaze sa snažíme na účet vracať čo najskôr, maximálne však do 14 dní od prevzatia Vami zaslaného balíčka. 

Podmienky reklamácie

Tovar, prosím, neposielajte späť na dobierku, odporúčam Vám ho zaslať doporučene. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

V prípade vrátenia tovaru Vám bude celková suma objednávky vrátená na účet. Peniaze vraciame na bankový účet, nevraciame prostredníctvom poštovej poukážky.


Reklamačný list si môžete stiahnuť a vytlačiť aj kliknutím na obrázok: