Reklamácia

Na Vašej spokojnosti nám záleží, a preto sa každý deň snažíme robiť našu prácu najlepšie, ako vieme. Stále sme však len ľudia, a tak sa aj napriek nášmu úsiliu občas stane, že sa niečo jednoducho pokazí. Ak potrebujete vymeniť alebo vrátiť tovar, postup je jednoduchý:


 

 

A) Výmena zakúpeného tovaru

 

  • Pokiaľ si prajete vymeniť veľkosť dodaného tovaru, vyplňte, prosím „Formulár pre vrátenie a výmenu tovaru“.
  • Vymieňame iba kus za kus. Výmena za iný motív či produkt nie je možná. V prípade, že máte záujem o iný tovar, je potrebné vytvoriť novú objednávku a za vrátený tovar Vám zašleme späť peňažné prostriedky.
  • Pred odoslaním sa, prosím, uistite, že tovar posielate späť v pôvodnom stave t. j. nepraný a nenosený tovar s pôvodnými štítkami. Z hygienických dôvodov ponožky ani pánske boxerky, tielka, nátelníky, spodky, dámsku a detskú spodnú bielizeň a plavky nevymieňame. Taktiež neprijímame späť skúšané spodné prádlo a rozbalené ponožky bez pôvodných štítkov.
  • O prijatí balíčka Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
  • Ak je náhradný tovar skladom, balíček odosielame ihneď (poštovné neplatíte). V prípade, že tovar skladom nie je, balíček odošleme po doplnení skladových zásob. O odoslaní budete informovaní prostredníctvom e-mailu.

 


B) Vrátenie zakúpeného tovaru

 

  • Pokiaľ si prajete vrátiť dodaný tovar, vyplňte, prosím „Formulár pre vrátenie a výmenu tovaru“.
  • Pokiaľ bol súčasťou objednávky darček, je potrebné vrátiť ho spolu s tovarom. V prípade, že sa rozhodnete darček si ponechať, od vrátenej sumy bude odpočítaná jeho aktuálna cena/hodnota.
  • V prípade využitia akcie 1+1 zdarma, 2+1 zdarma a pod., je potrebné vrátiť všetky produkty, na ktoré sa vzťahuje táto akcia. V opačnom prípade bude od vrátenej sumy odpočítaná suma/hodnota za nevrátený produkt.
  • Pred odoslaním sa, prosím, uistite, že tovar posielate späť v pôvodnom stave t. j. nepraný a nenosený tovar s pôvodnými štítkami. Z hygienických dôvodov ponožky ani pánske boxerky, tielka, nátelníky, spodky, dámsku a detskú spodnú bielizeň a plavky nevymieňame. Taktiež neprijímame späť skúšané spodné prádlo a rozbalené ponožky bez pôvodných štítkov.
  • O prijatí balíčka Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
  • Peňažné prostriedky štandardne vraciame späť na uvedený bankový účet do 14 dní od fyzického prijatia vrátenej objednávky a spracovania požiadavky.
  • Bližšie informácie o odstúpení od zmluvy sú upravené v čl. XII Všeobecných obchodných podmienok.

 

Spoločne pre A. a B.

 

Pri výmene/vrátení tovaru zašlite balíček doporučene (bez dobierky) na adresu:

 

Dedoles, s.r.o.

Viničnianska cesta 19

Pezinok 902 01

Slovenská republika

 

Poštovné avšak pri tejto možnosti hradíte vy.

 

V prípade, že balíček posielate späť prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stačí na balík nalepiť reklamačný štítok. Bližšie informácie nájdete tu: https://www.dedoles.sk/reklamacny-asistent-zasielkovna .

 

Zoznam pobočiek zásielkoví: www.zasielkovna.sk/pobocky .

 

Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si štítok, stačí povedať na pobočke trasovacie číslo, ktoré je na štítku uvedené a obsluha ho vytlačí. Túto formu vrátenia hradíme my. :)

 

Pre A a B môžeme použiť tlačivo ktoré už existuje na www.dedoles.sk/reklamacia (príloha emailu)

C) Reklamácia

 

  • V prípade ak reklamujete zakúpený tovar, vyplnte, prosím „Formulár pre reklamáciu tovaru-reklamačný list“.
  • Za chybu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá:

-  vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania, či nedostatočného alebo nevhodného ošetrovania,

-  vznikla v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený,

-   vznikla v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.

  • V prípade reklamácie ponožiek alebo spodnej bielizne zašlite, prosím, na e-mailovú adresu ahoj@dedoles.cz vyplnený reklamačný list spolu s fotkami reklamovaného tovaru - náš tím zákazníckej podpory reklamáciu posúdi a bude Vás informovať o ďalšom postupe.
  • V prípade ak nám reklamovaný tovar zasielate, máte dve možnosti:

 

Zašlite nám balíček na adresu:         

Dedoles, s.r.o.

Viničnianska cesta 19

Pezinok 902 01

Slovenská republika

            alebo

 

využite zasielanie balíčku prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stačí na balík nalepiť reklamačný štítok. Bližšie informácie nájdete tu: https://www.dedoles.sk/reklamacny-asistent-zasielkovna.

 

Zoznam pobočiek zásielkoví: www.zasielkovna.sk/pobocky.

 

Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť si štítok, stačí povedať na pobočke trasovacie číslo, ktoré je na štítku uvedené a obsluha ho vytlačí.

 

  • O prijatí balíčka Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
  • Bližšie informácie o reklamácií sú uvedené v čl. XI Všeobecných obchodných podmienok.