Výmena, vrátenie a reklamácia

Na spokojnosti našich zákazníkov nám záleží, a preto sa každý deň snažíme robiť našu prácu najlepšie ako vieme. Aj napriek nášmu úsiliu sa však občas môže stať, že všetko neprebehne hladko. Sme pripravení to napraviť, preto zákazníci majú možnosť tovar vymeniť/vrátiť/reklamovať. 

Ak máte požiadavku na výmenu, vrátenie či reklamáciu tovaru, zadajte ju, prosím, kliknutím na tlačidlo nižšie:

Základné informácie:

VRÁTENIE TOVARU

  1. Požiadavku na vrátenie tovaru je potrebné zadať prostredníctvom online formulára.
  2. Na vrátenie tovaru má zákazník 100 dní od obdržania tovaru.
  3. Tovar, ktorý vracia, musí byť nenosený, nepraný a musí mať pôvodný obal a štítky.
  4. Vrátiť je možné aj spodnú bielizeň a plavky (za splnenia podmienok uvedených v bode 2). Dámske plavky musia mať pôvodnú hygienickú nálepku.
  5. Zákazník má možnosť vrátiť tovar prostredníctvom akéhokoľvek dopravcu. V prípade, že si zvolí prepravu prostredníctvom spoločnosti Packeta, náklady na túto prepravu hradíme my. Bližšie inštrukcie zákazník dostane po vyplnení online formulára.
  6. O prijatí a spracovaní vráteného tovaru bude zákazník informovaný emailom.
  7. Za vrátený tovar budú zákazníkovi vrátené peniaze do 14 dní od doručenia tovaru na stanovenú adresu.

VÝMENA TOVARU

  1. Požiadavku na výmenu tovaru je potrebné zadať prostredníctvom online formulára.
  2. Na výmenu tovaru má zákazník 100 dní od obdržania tovaru.
  3. Tovar, ktorý vracia, musí byť nenosený, nepraný a musí mať pôvodný obal a štítky.
  4. Vymeniť je možné aj spodnú bielizeň a plavky (za splnenia podmienok uvedených v bode 2). Dámske plavky musia mať pôvodnú hygienickú nálepku.
  5. Zákazník má možnosť vrátiť tovar prostredníctvom akéhokoľvek dopravcu. V prípade, že si zvolí prepravu prostredníctvom spoločnosti Packeta, náklady na túto prepravu hradíme my. Bližšie inštrukcie zákazník dostane po vyplnení online formulára.
  6. O prijatí a spracovaní tovaru na výmenu bude zákazník informovaný emailom. Následne bude zákazníkovi na naše náklady zaslaný požadovaný nový tovar.
  7. Pri výmene tovaru je zákazníkovi zaslaná faktúra, ktorá má však len informatívny charakter a neznamená, že by zákazník musel za tovar opätovne platiť.
  8. Výmena tovaru za inú veľkosť je možná iba 1-krát. Ak ani nová veľkosť nie je vyhovujúca, zákazník môže poslať tovar naspäť podľa inštrukcií vyššie (viď VRÁTENIE TOVARU).

REKLAMÁCIA TOVARU

  1. Požiadavku na reklamáciu tovaru je potrebné zadať prostredníctvom online formulára a ďalej postupovať podľa uvedených inštrukcií.
  2. Reklamácia tovaru je štandardne vyriešená vrátením peňazí zákazníkovi a to do 14 dní od spracovania požiadavky na reklamáciu.