Výmena tovaru

Radi by sme Vás upozornili, že výmena tovaru môže trvať 30 dní. V prípade, že tovar potrebujete skôr, odporúčame vrátiť pôvodný tovar so žiadosťou o vrátenie peňazí a na požadovaný tovar si vytvoriť novú objednávku. Ďakujeme za pochopenie.


Pokiaľ si praješ vymeniť veľkosť dodaného tovaru, vyplň, prosím, „Formulár na výmenu/vrátenie tovaru“. 

  • Pred odoslaním sa, prosím, uisti, že tovar posielaš späť v pôvodnom stave t. j. nepraný a nenosený s nepoškodenými pôvodnými štítkami.
  • Štandardne poskytujeme iba výmenu veľkosti daného produktu.
  • Výmena za iný motív produktu je možná, len ak ide o ten istý typ produktu v rovnakej cenovej hladine.
  • Výmenu za iný typ produktu (napr. ponožky za boxerky) neposkytujeme. V prípade, že máš záujem o iný tovar, je potrebné vytvoriť novú objednávku a my ti peňažné prostriedky za vrátený tovar pošleme späť.

 

Ak je náhradný tovar skladom, balíček odosielame ihneď po spracovaní výmeny  (poštovné neplatíš). V prípade, že tovar skladom nie je, balíček odošleme po doplnení skladových zásob. O odoslaní budeš informovaní prostredníctvom e-mailu.

 

Pri výmene tovaru balíček pošli doporučene (bez dobierky) na adresu:

Dedoles, s.r.o.
Viničnianska cesta 19
Pezinok 902 01
Slovenská republika

 

O spracovaní balíčka ťa budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

V prípade, že balíček posielaš späť prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stačí prísť do ktorejkoľvek pobočky Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdeš tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky) a personálu uviesť kód 92173691. Personál vytlačí štítok pre vrátenie, nalepí ho na balík a zašle späť k nám. Personál Zásielkovne Vám na požiadanie vystaví potvrdenie o prevzatí balíka. Tento spôsob vrátenia tovaru hradíme my.

Bližšie informácie nájdeš tu: https://www.dedoles.sk/reklamacny-asistent-zasielkovna

Príklad správne zabaleného produktu vhodného na výmenu/vrátenie:

   

  

Príklad nesprávne zabaleného produktu nevhodného na výmenu/vrátenie: