Vrátenie tovaru

Pokiaľ si praješ vrátiť dodaný tovar, vyplň, prosím, „Formulár na výmenu/vrátenie tovaru

  • Pred odoslaním sa, prosím, uisti, že tovar posielaš späť v pôvodnom stave t. j. nepraný a nenosený s nepoškodenými pôvodnými štítkami.
  • Pokiaľ bol súčasťou objednávky darček, je potrebné vrátiť ho spolu s tovarom. V prípade, že sa rozhodneš si darček ponechať, od vrátenej sumy bude odpočítaná aktuálna cena tohto produktu.
  • V prípade využitia akcie 1+1 zdarma, 2+1 zdarma a pod., je potrebné vrátiť všetky produkty, na ktoré sa vzťahuje táto akcia. V opačnom prípade bude od vrátenej sumy odpočítaná alikvótna cena za nevrátený produkt.
  • O spracovaní balíčka ťa budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
  • Peňažné prostriedky štandardne vraciame späť na uvedený bankový účet do 14 dní od spracovania požiadavky.

 

Pri vrátení tovaru balíček zašli  doporučene (bez dobierky) na adresu:

Dedoles, s.r.o.
Viničnianska cesta 19
Pezinok 902 01
Slovenská republika

V prípade, že balíček posielaš späť prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stačí prísť do ktorejkoľvek pobočky Zásielkovne (zoznam pobočiek nájdeš tu: https://www.zasielkovna.sk/pobocky) a personálu uviesť kód 92173691. Personál vytlačí štítok pre vrátenie, nalepí ho na balík a zašle späť k nám. Personál Zásielkovne Vám na požiadanie vystaví potvrdenie o prevzatí balíka. Tento spôsob vrátenia tovaru hradíme my.

Bližšie informácie nájdeš tu: https://www.dedoles.sk/reklamacny-asistent-zasielkovna

 

Príklad správne zabaleného produktu vhodného na výmenu/vrátenie:

   

  

Príklad nesprávne zabaleného produktu nevhodného na výmenu/vrátenie: