Čo priniesla ponožková výzva?

Veselé ponožky majú v našej ponuke nezastupiteľné miesto. Robí nám veľkú radosť robiť radosť vám. Veľmi sa tešíme, keď vidíme vaše pozitívne ohlasy. V znamení hesla „každá iná, spolu dokonalý pár“  sa to na Facebooku aj Instagrame nesie už niekoľko mesiacov. Rozhodli sme sa preto, že prekročíme ešte trošku hranice a spravíme spoločne niečo dobré.

#PonožkováVýzva

Výzva, ktorá spôsobila na sLOVEnsku ošiaľ radosti a oslávila ľudskú jedinečnosť

Čo je ponožková výzva ?

#PonozkovaVyzva sa koná každoročne 21. marca a spája sa so svetovým dňom Downovho syndrómu. V tento deň sa na znak oslavy ľudskej jedinečnosti nosia dve rozdielne ponožky.
Výzva je určená všetkým, ktorí chcú prejaviť solidaritu a podporiť ľudí s Downovým syndrómom a ich rodiny. No zároveň sa takto rozširuje povedomie o tom, že práve ľudská individualita robí tento svet krásnym, pestrejším, zaujímavejším, inšpirujúcim.

Za cieľ sme si stanovili rozšíriť povedomie o ponožkovej výzve čo najviac. Predpokladali sme, že každý jeden z nás má doma 2 rozdielne ponožky JZapojiť sa bolo teda veľmi jednoduché. Stačilo si v tento obliecť ponožky rôznych farieb či veľkostí a tak vyjadriť podporu tejto krásnej myšlienke.

Zapojiť sa dalo aj kúpou veselých ponožiek. Pokiaľ ste si kúpili ponožky v období od 14. -21. 3. 2019 výťažok z predaja bol určený pre Spoločnosť downovho syndrómu. Cieľ bolo vyzbierať 2103 EUR.

A ako to dopadlo?

Úplne nad očakávania :-)

Oslovili sme veľké firmy, televízie, rádiá, printové médiá, našich priateľov, celebrity školy a poprosili sme ich o šírenie ponožkovej výzvy. 

Zapojili sa do nej tisícky ľudí, na Facebooku aj na Instagrame v priebehu minúty pribúdali fotografie s #ponozkovavyzva. Ľudia citovali texty zo stránky a radi pridávali hlavný odkaz kampane „Byť odlišným je skvelé “ Na Instagrame sa objavilo takmer 6000 postov s označením #ponozkovavyzva s jej rôznymi obmenami, na Facebooku dostávali posty zdieľané médiami ako rádio Expres, Fun Rádio, Európa2, TV Markíza, TV JOJ a osobnosťami  neobvykle veľký počet reakcií od ľudí, ktorí zdieľali svoje fotografie dvoch odlišných ponožiek. Taktiež v spoločnostiach ako O2, SLSP, VSZP, Volkswagen, Dell a v mnohých ďalších vyzvali svojich zamestnancov zapojiť sa.

 

Zároveň v porovnaní s minulými rokmi stúplo vyhľadávanie o ponožkovej výzve približne trikrát. Počet návštevníkov stránky ponozkovavyzva.sk dosiahol viac ako 103 tisíc a dosah kampane na Facebooku bol viac ako 2 milióny unikátnych používateľov v 5 krajinách.  Predali sa tisícky párov veselých ponožiek a cieľ sa podarilo naplniť. Pozitívne ohlasy na kampaň zo strany zákazníkov. Aj preto sme sa v Dedoles rozhodli, že zdvojnásobíme darovanú sumu na 4206 UER.